Att hantera klagomål & besvärliga situationer
Kompetensen och makten hos dagens kunder har aldrig varit större. De flesta av 80- och 90-talisterna har aldrig upplevt ett samhälle utan mobiltelfon och internet. Det har aldrig varit enklare att kommunicera med varandra och med bara 140 tecken, kan en enda person antingen rasera eller ge ett varumärke en otrolig positiv boost. I denna kurs får du bl.a. lära dig:
- Hantera invändingar
- Kommunicera övertygande
- Konsten att se dina klagomål som en gåva – och lönsamhet!
- Argumentationsteknik
- Vända svåra möten till positiva
Boka din plats redan nu!
Kursen riktar sig till dig som har kontakt med andra människor, kunder, kollegor eller medlemmar, samt lär dig hantera klagomål, besvärliga situationer och människor för att få ökad lönsamhet och få nöjdare kunder!
Många roliga och lärorika övningar kryddar denna spännande utbildningsdag.
Jesper har många år av arbete med framgångsrik kundsupport bakom sig och driver nu företaget Communicavi där han utbildar och coachar företag att få ett bättre kundbemötande, service och kommunikation.
Lunch samt för- och eftermiddagsfika ingår!
Maila eller ring vid intresse: tfn 011-10 09 07