Tjänster
Vilket alternativ passar Er?
- Utbildningar i kundbemötande och kommunikation i flera steg för hela avdelningar och grupper på företaget. Påbyggs med individuell coachning/medlyssning
- Kortare utbildning, hel- eller halvdagar med teorigenomgång, övningar och case
- Öppna kurser
- Train-the-trainer utbildningar som utvecklar ledare på företaget
- Inspirationsföreläsningar inom området. Vid ex. nystarter, kick-off eller annan händelse
- Rådgivning vid strategisk planering inom kundhantering, klagomålshantering och service
- Processledning och workshops
Alla uppdrag anpassas efter kundens specifika önskemål och verksamhet.
Beroende på storlek, antal kunder, antal anställda och övriga resurser kan utbildningar och föreläsningar skräddarsys utifrån Ert önskemål.
Uppdraget ska alltid ge kunden ett stort värde in i verksamheten och bidra till nöjdare kunder i företaget.
Genom att investera i detta viktiga område i företaget med hjälp av Communicavi är man även med i Kampen för ett kundvänligare Sverige!
En fjäder i hatten när man möter sina konkurrenter.