Serviceutbildning i dagarna tre…
”På resande fot” är ett uttryck som passar väldigt bra just nu.
Det är dags att leverera, i form av serviceutbildningar runt om i vårt avlånga land.
Temat är som alltid kundbemötande, service och kommunikation. Utbildningarna i sig är skräddarsydda för att passa respektive organisation. Kunder, kommunikationen, förutsättningarna, organisationen mm. är många faktorer som är unika varje gång en bra utbildning genomförs.
Därför är förberedelse och research lika viktigt som ett engagerat genomförande när man vill få till förändring mot ett bättre kundbemötande.
Idag har resschemat set ut enligt följande: Norrköping-Märsta-Norrköping-Katrineholm-Göteborg-Tjörn. Och imorgon bär det av tillbaks till Norrköping.
Kampen för ett kundvänligare Sverige fortsätter och snart kan vi tillräkna några ytterligare organisationer ett förhoppningsvis förbättrat kundbemötande!
Au revoir!