Föreläsare service kundbemötande och kommunikation
Har nyligen en förändring ägt rum som innebär nya förutsättningar, nya mål eller en effektivare organisation? Eller behöver ni kanske få inspiration till ett mer kundvänligt tänk och gjuta lite kraft i medarbetarna?
Välj från t.ex.
- Ge kunden en positiv chock!
- Ett vinnande kundbemötande
- Bra service – på riktigt
- Konsten att älska dina klagomål
- Kundbemötande som platsar i framtiden
- Samarbete och intern kundkommunikation
Längden anpassas med hänsyn till Er aktuella agenda och åhörare kan vara allt från 3- till 3000 personer. Tiden kan variera i allt från 10 till 90 minuter. Vill ni komma längre än så rekommenderar vi att läsa mer om utbildningarna som erbjuds som ger er möjlighet till större delaktighet. Vi skräddarsyr en föreläsning som passar just Er!
Vi agerar ofta föreläsare, för inspiration och lärdom vid exempelvis en kick off eller nystart. Ämnena är alltid aktuella, allt ifrån service, kundbemötande och kommunikation till klagomålshantering och varumärke. Föreläsare kundbemötande i Norrköping, Linköping och hela Sverige. Vill ni boka en mycket inspirerande, rolig och intressant föreläsning boka Jesper.
Exempel på uppdrag
Föreläsare på Stora servicedagen
Jesper fick äran att vara den första föreläsaren på stora servicedagen som hölls på fotografiska museet i Stockholm. Stora servicedagen anordnas av Företagsuniversitetet.
Föreläsningen hette ”Bra service – på riktigt”. Ca 200 personer var i publiken och kom från serviceyrken runt om i landet.
Boka föreläsning/workshop på: info@communicavi.se eller ring 011-10 09 07.
Föreläsare på Business & Pleasure, Stockholm
Communicavi höll under mässan Business&Pleasure i Stockholm föreläsningen ”Så här tar du hand om fru missnöjd” där du får insikt om ett kundbemötande som platsar. För dig som vill få råd och tips om hur du hanterar besvärliga människor och situationer.
Business & Pleasure dagen anordnas av Mercuri Kongress och är speciellt för dig som arbetar med människor och kommunikation!
Läs mer om dagen genom att klicka här.
Gäst i ”Affärsliv” studion
Jesper Low medverkar i tv programmet Affärsliv som sänds i lokalkanalen 24NT i Östergötland. Ämnet som diskuteras är ”Konsten att älska sina klagomål”. Klicka in här för att se programmet.
Östgötaforum
Communicavi håller under företagsmässan Östgötaforum i Linköping föreläsningen ”Konsten att älska dina klagomål” där du får insikt i vad som egentligen krävs för att gå från ett klagomål till en lönsamhet. www.ostgotaforum.se
Föreläsare service kundbemötande och kommunikation